معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

مراسم عزاداری محرم باید تا ۲ ساعت انجام شود

خوش اقبال بر برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم در مکان روباز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: این مراسم نباید بیش از دو ساعت انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارکردستان در جلسه کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مبارزه با کرونا استان گفت: مراسم سوگواری این ماه باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد و پذیرایی به شیوه متداول آن و انداختن سفره در محل هیات‌های مذهبی انجام نگیرد.

او با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان متولی برگزاری و نظارت بر هیات‌های مذهبی است، خاطرنشان کرد: مکان‌های برگزاری مراسم عزاداری با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی مشخص می‌گردد.

خوش‌اقبال اولویت و دغدغه تمامی مسئولان را حفظ سلامت مردم عنوان کرد و افزود: مبنا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری خواهد بود و در صورت تخلف هیات‌های مذهبی مجوز آن‌ها تعلیق و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: شهرداری‌ها نسبت به فضاسازی سطح شهر‌ها متناسب با ایام سوگواری محرم اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.