شهادت پزشک بهارستانی بر اثر ابتلا به کرونا/ وضعیت ۴ پزشک وخیم است

رئیس سازمان نظام پزشکی بهارستان ضمن اشاره به وخامت حال ۴ پزشک این شهرستان، شهادت دکتر احد جاوید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اورنگ یوسفی، رئیس نظام پزشکی بهارستان، با بیان اینکه شهید دکتر جاوید از سال ۱۳۷۷ در منطقه محروم سلطان آباد بهارستان در حال خدمت بود، اظهار کرد: شهید احد جاوید یکی از پزشکان خوشنام، متعهد و خوش‌اخلاق بود که تاکنون یک مورد شکایت مردمی از این پزشک به نظام پزشکی نشده بود.

او با اشاره به وضعیت وخیم ۴ پزشک بهارستانی بر اثر ابتلا به کرونا، بیان کرد: برخی مسئولان شهرستان بهارستان هیچ توجهی به پزشکان و کادر درمان خصوصی ندارند.

رئیس نظام پزشکی بهارستان تصریح کرد: اغلب بیماران کرونایی توسط پزشکان خصوصی به بیمارستان‌ها ارجاع داده می‌شوند و در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارند که متاسفانه برخی مسئولان هیچ توجهی به بخش خصوصی کادر درمان نمی‌کنند.

یوسفی همچنین به رعایت شیوه‌نامه‌ بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد و گفت: با ارادتی که به اهل بیت (ع) داریم، از مردم درخواست می‌کنیم تمامی موارد بهداشتی را در عزاداری سیدالشهدا (ع) رعایت و از ازدحام جمعیت در اماکن عمومی جدا خودداری کنند.


بیشتربخوانید


منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار