درآمد‌های شهرداری به شدت کاهش یافته است

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا متاسفانه درآمد‌های شهرداری شهرکرد به شدت کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری شهرکرد اظهار داشت: ما به عنوان خدمت‌گذار مردم در شورای اسلامی باید در مدتی که هستیم از فرصت‌ها جهت ارائه هرچه بهتر و بیشتر خدمات به مردم تلاش کنیم.

او با بیان اینکه درآمد‌های شهرداری به شدت کاهش یافته است، افزود: درآمد شهرداری از محل عوارضاتی است که مردم پرداخت می‌کنند، بنابراین باید با ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن رضایت شهروندان را جلب کنیم.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: تعامل کارکنان با مرکز ضعیف است و این در حالی است که برای جذب امکانات و اعتبارات باید تعامل مدیران و معاونین با مرکز مستمر و قوی باشد.

او با بیان اینکه عدالت اجتماعی با ارائه خدمات در تمامی محله‌های شهرکرد اجرا شود ادامه داد: متاسفانه در جنوب شهر عدالت اجتماعی اجرا نشده است که می‌طلبد به معابر این محله نگاه ویژه شود.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در این نشست اظهار داشت: در بافت فرسوده از سوی ناحیه غرب شاهد تغییرات اساسی نیستیم و باید در راستای توسعه این ناحیه از تجارب شهر‌های دیگر استفاده شود.

او افزود: در راستای توسعه ساخت و ساز باید کار‌های مشارکتی انجام شود که در این صورت شهرداری آماده همکاری است.

عبدالغنی با اشاره به اهمیت و لزوم فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف کاری اضافه کرد: در واحد‌های تفکیک پسماند و ترافیک شهری باید فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم به صورت ویژه انجام شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.