پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان از پرداخت اجاره بها به مددجویان مستاجر خبر داد و گفت: این نهاد هرساله کمک هزینه اجاره مسکن تا سقف۳۰۰ هزار تومان به خانوار‌های مددجوی تحت حمایت خود پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد گفت : پارسال   ۴۵۰ خانوار مددجوی مستاجر از خدمت اجاره‌بها بهره‌مند شدند.

او با اشاره به این که هم اکنون ۸۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند، گفت :  پارسال کمیته امداد استان یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به ۴۵۵ مددجوی فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت کرده است.

او  افزود: از ابتدای امسال ۶۵ هزار و ۵۳۴ مورد درخواست ثبت شده است که از این تعداد حدود هزار و ۱۴۰ مورد در حوزه مسکن بوده است.


بیشتر بخوانید 


الهی راد با اشاره به شرایط سخت خانوار‌های مستاجر برای تامین هزینه‌ها  گفت: کمیته امداد امسال نیز به صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض الحسنه به این خانوار‌ها کمک اعطا می‌کند که امیدوار هستیم نیکوکاران همانند هر سال یاری گر این نهاد در تامین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.

او  همچنین از ساخت و تعمیر پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد طی سال ۹۸ خبر داد و گفت : از مجموع اقدامات عمرانی سال قبل حدود سه هزار و ۵۰۰ مورد ویژه مددجویان سیل‌زده و باقی‌مانده نیز برای خانوار‌های عادی تحت حمایت این نهاد انجام‌شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.