کنکور سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: کنکور سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان مقرر در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: برگزاری کنکور سراسری در استان با محوریت این دانشگاه برگزار می‌شود و در همین راستا تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری این رقابت علمی اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه داوطلبان و والدین آن‌ها بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری کنکور نگران نباشند افزود: این رویداد علمی در شهرکرد در دانشگاه شهرکرد و در شهرستان‌ها با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


کریمی با اشاره به افزایش حوزه‌های امتحانی اضافه کرد: در همین راستا پنج دانشکده، سه سالن سلف سرویس، سالن‌های مطالعه و سالن‌های ورزشی دانشگاه برای برگزاری آزمون سراسری آماده‌سازی شده است.

او ادامه داد: رعایت فاصله گذاری دو متری، ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی و سایر پروتکل‌های بهداشتی با دقت و صحت لازم اجرا می‌شود و همانطور که در برگزاری کنکور مقطع دکتری و کارشناسی ارشد مشکلی در این خصوص به وجود نیامد، امید است کنکور سراسری هم به همین نحو برگزار شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
......
۱۱:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خواهیم دید
آخرین اخبار