کنکور کارشناسی ارشد پزشکی برگزار شد

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ امروز ۲۳ مرداد در ۳۵ حوزه امتحانی و با رقابت بیش از ۴۹ هزار داوطلب شروع شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ امروز پنج شنبه ۲۳ راست ساعت ۹ صبح در ۳۵  حوزه امتحانی  شروع شد. این آزمون در نوبت بعد از ظهر امروز ساعت ۱۴ نیز آغاز می‌شود و راس ساعت ۱۶ عصر برگزار خواهد شد.

در مجموع آزمون کنکور کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۳۹۹ ۸۱ هزار و ۱۷ داوطلب  با هم به رقابت می‌پردازند.

 در مهلت در نظر گرفته شده برای دریافت کارت ورود به جلسه ۴۹ هزار و ۱۰۲ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کرده‌اند که از این تعداد ۴۹۵ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا هستند.

به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی تمام داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا در این آزمون شرکت خواهند داد.

 تعداد ۳۵ دانشگاه علوم پزشکی و ۶۱ حوزه امتحانی برای این آزمون در نظر گرفته شده است که تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

مدت زمان پاسخگویی به سوالات در رشته آمار زیستی ۱۱۰ دقیقه، رشته مهندسی پزشکی بیوالکتریک ۱۲۰ دقیقه و بقیه رشته‌ها به مدت ۱۶۰ دقیقه است.

این آزمون فردا جمعه ۲۴ مرداد نیز در دو نوبت صبح و عصر در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۷:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
هوا انقدر گرم بود که نمیشد با ماسک تمرکز کرد اینده مون را نابود کردین با گرفتن ازمون تو این هوا گرم فاصله صندلی ها کاملا کم بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اصلا پروتکل ها رعایت نشد هوا گرم زدن ماسک طاقت فرسا بود
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۷:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اصلا فاصله گذاری و بهداشت رعایت نشد واقعا اصلا پروتکل ها کاملا نارضایت بخش بود بعضی ماسک بر می داشتن خجالت اور این پروتکل های سختگیرانه خدا به داد ازمون های سراسری برسد که حجوم خانواده ها و جمعیت داوطلبان زیاد ما که تمام شد و رفت
آخرین اخبار