رئیس پلیس آگاهی استان ایلام مطرح کرد;

دستگیری کلاهبردار ۳۳۰ میلیاردی توسط پلیس آگاهی ایلام

سرهنگ مهری از دستگیری کلاهبردار ۳۳۰ میلیاردی با بیش از ۳۰۰ شاکی خبر داد.

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با دریافت شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش فراوان و انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند ردپای این متهم را که تا کنون بیش از ۳۰۰ شاکی دارد در یکی از استان‌های غربی کشور پیدا کنند.

مهری بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ، اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان غربی اعزام و با شناسایی مخفیگاه متهم او را طی یک عملیات موفق پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اظهار کرد: با انتقال این کلاهبردار ۳۳۰ میلیاردی به آگاهی استان ، مشخص شد که متهم با جلب اعتماد طعمه‌های خود مبنی بر درآمد پر سود از طریق سرمایه گزاری در بورس ، خرید و فروش ملک ، طلاجات و غیره از آنان کلاهبرداری کرده است.

او ادامه داد: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل شد و متهم نیز در جهت مطالبه به حق مالباختگان و سیر مراحل قانونی ، تحویل مراجع قضائی و از آنجا نیز روانه زندان شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.