۶۷ درصد بودجه سال ۹۸ شهرداری هشترود در امور عمرانی هزینه شده است

شهردار هشترود گفت: پارسال از ۱۰۰ درصد بودجه شهرداری ۶۷ درصد در حوزه امور عمرانی و مابقی برای هزینه‌های جاری صرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پور صادق شهردار هشترود از آغاز ساماندهی پروژه سید دره سی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و محوطه سازی مسجد جامع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات باز آفرینی از هفته آینده خبر داد.

او با اشاره به وضعیت مسکن مهر شهرستان هشترود،گفت: وضعیت مسکن مهر از سال‌های گذشته در وضعیت نامناسبی قرار داشت که با کمک سازمان همیاری استان توانسته ایم معابر، پیاده‌رو‌ها و خیابان‌های این شهرک را ساماندهی کرده و برای اجرای آسفالت آماده کنیم.

او افزود: تعریض ورودی شهر از سمت راه آهن به متراژ ۹ متر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، بهبود وضعیت پیاده‌روها، اجرای طرح تفصیلی، اجرای ممیزی املاک و چندین طرح بزرگ دیگر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

پورصادق گفت: از ۱۰ هزار پلاک ثبتی موجود در شهرستان، فقط ۳۵۰۰ نفر پروانه ساخت شهرداری را اخذ کرده‌اند که از این تعداد هم افرادی که عوارض پرداخت می‌کنند، کم تعداد هستند.

او افزود: برای اولین بار در سال‌های گذشته، شهرداری هشترود موفق به خرید دو دستگاه ماشین آلات سنگین و پرس زباله شده است.

او گفت: از کار‌های دیگری که شهرداری هشترود در دست اجرا دارد می‌توان به بهسازی پارک شهر، احداث پارک جوان، لایروبی رودخانه وسط شهر، بهسازی خیابان شهید قاضی و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

شهردار هشترود از عموم مردم خواست تا در عمران و توسعه شهری کمک حال شهرداری باشند و با پرداخت به موقع عوارض، این اداره را در اجرای پروژه‌های عمرانی یاری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار