رفع مشکل بیمارستان خصوصی آرین فردیس تا دهه فجر امسال

استاندار البرز گفت: مشکلات بیمارستان خصوصی آرین شهرستان فردیس تا دهه فجر امسال رفع می‌شود.

رفع مشکل بیمارستان خصوصی آرین فردیس تا دهه فجر امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز گفت : بیمارستان فوق تخصصی تشخیص و درمان سرطان شهرستان فردیس که توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است با مشکلاتی مواجه است که برای رفع آن در سریع‌ترین زمان ممکن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت .

استاندار البرز افزود: با اهتمام ویژه ای رفع موانع اولین بیمارستان فردیس را دنبال می کنیم تا در دهه فجر امسال مردم این شهرستان از خدمات بیمارستانی استفاده کنند.

شهبازی با بیان این‌که این بیمارستان بدون کوچک‌ترین کمک دولتی به این مرحله رسیده است افزود: این مجموعه ظرفیت پذیرش ۸۷ تخت بیمارستانی دارد.

او با اشاره به این که مشکلات راه اندازی این بیمارستان را در حوزه‌های شهرداری، نیاز به تسهیلات ۳۵ میلیارد تومان و همچنین مطالبه انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات دولتی جهت بروز رسانی تجهیزات با اعتبارات ارزی است ، گفت: مقرر شد در یک بازه زمانی کوتاه، موضوعات و موانع موجود از طریق فرمانداری فردیس، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه نهایی اعلام شود.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.