در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیش‌بینی بارش باران در برخی استان ها/ هشدار طغیان رودخانه ها در هرمزگان

کارشناس هواشناسی گفت: فردا در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و نوار شمالی کشور، رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان ،هرمزگان و جنوب استان فارس شاهد بارش های رگباری پراکنده همراه با وزش باد شدید خواهیم بود گفت: فردا در ارتفاعات البرز مرکزی بارش های پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود .

او ادامه داد: همچنین فردا در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و در برخی از مناطق استان های ساحلی خزر، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


رفیعی تصریح کرد: روز شنبه در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی از نقاط استان های اردبیل، آذربایجان شرقی آذربایجان غربی و خراسان شمالی، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هشدارهای بارشی برای ارتفاعات هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس صادر شده است افزود: احتمال طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه در این مناطق وجود دارد و باید مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

او همچنین در مورد آخرین وضعیت استان تهران هم گفت: امروز آسمان این شهر صاف همراه با وزش باد است و حداکثر دما به ۳۹ درجه رسید.

رفیعی اظهار کرد: فردا بیشینه دما در این استان به ۳۹ درجه می رسد و هفته آینده هم شاهد کاهش چند درجه ای دما خواهیم بود به طوری که در اواسط هفته آینده دما به ۳۵ تا ۳۶ درجه می رسد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی در شرق کشور شرق به ویژه منطقه زابل پدیده غالب همچنان وزش باد شدید و گرد و خاک است. دریای خزر روز پنجشنبه مواج است و مجدد از جمعه شب مواج می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج متلاطم است.

از روز شنبه کاهش دما در نوار شمالی کشور رخ می دهد. همچنین در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی کاهش دما بین ۳ تا ۸ درجه  خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار