سرهنگ خادم مطرح کرد؛

ایمن سازی حدفاصل خط مترو فرودگاه امام خمینی و آزادراه تهران _قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شروع عملیات ایمن سازی حدفاصل خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) و آزادراه تهران _قم خبر داد.

سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حائل فنس خط مترو تهران به فرودگاه امام خمینی (ره) به طول ۳۰ کیلومتر، در امتداد و نزدیکی شمال به جنوب آزادراه پر تردد تهران _قم است و در سنوات گذشته بلافاصله انحراف خودرو‌ها باعث برخورد با این حائل می‌شد و حوادث ناگواری را رقم میزد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: در همین راستا جلساتی با راهداری استان تهران و قرارگاه خاتم الانبیاء تشکیل شد و در حال حاضر عملیات ایمن سازی بین آزادراه و خط مترو با نصب نیوجرسی‌های بتنی آغاز شده است.

او گفت: امیدواریم با سرعت، تمامی محل‌هایی که این ۲ زیرساخت ترددی به هم نزدیک می‌شوند، نیوجرسی نصب و محل‌ها ایمن سازی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تمام مسيرهاي مترو و راه آهن بايد ديده بان داشته باشه و كوچكترين حادثه اي رو فورا به صورت چراغهاي قرمز و آژير خطر رو يك كيلومتر قبل از محل حادثه روشن كنن تا راننده ها قطار رو نيگر دارن
آخرین اخبار