کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید رنگ قاچاق در اشتهارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ رحمانیه این شهرستان ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید رنگ قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید رنگ قاچاق در اشتهاردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: ماموران کلانتری ۱۲ رحمانیه شهرستان اشتهارد در حین گشت زنی در جاده ماهدشت -اشتهارد به یک دستگاه خودرو پراید وانت حامل بار مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۲۵ کیسه ۲۵ کیلوگرمی جمعا به میزان ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه رنگ قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قانونی شده و در این رابطه یک نفر را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ ملکی با بیان این که راننده خودرو به همراه کالای قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی ربط معرفی شد گفت: ارزش کالا‌های مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز بیکاری و متعاقب آن جرائم دیگر در سطح جامعه است که مقابله با آن یکی از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.