اسرائیل هیوم: نتانیاهو حداقل دو بار پنهانی به امارات سفر کرده است

نشریه اسرائیل هیوم فاش کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست کم دو سفر پنهانی به امارات در دو سال گذشته داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،، نشریه اسرائیل هیوم در خبری فاش کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست کم دو سفر پنهانی به امارات در دو سال گذشته داشته است.

نشریه صهیونیستی اسرائیل هیوم با اعلام این خبر نوشت: سفر نتانیاهو، به امارات متحده عربی هربار چند ساعت به طول انجامید و به همراه رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل صورت گرفت.

این در حالی است که نیویورک تایمز نیز در گزارشی از نقش برجسته یوسی کوهن، رئیس موساد در برقراری توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: یوسی کوهن بار‌ها با همتایان اماراتی، سعودی، قطری، مصری و اردنی خود دیدار کرده بود.

بنا بر گزارش‌های نیویورک تایمز و نشریه تایمز اسرائیل، رئیس آژانس جاسوسی موساد چندین بار به منظور میانجی گری در جهت یک توافق به منظور عادی سازی روابط میان امارات و اسرائیل به امارات سفر کرده بود و او مسئول ترتیب دادن این توافق از سوی اسرائیل بوده است

طبق اعلام نیویورک تایمز، یوسی کوهن، رئیس موساد چندین سفر پنهانی به امارات در سال گذشته به انجام رساند؛ همچنانکه موساد ترتیب ارسال یک محموله مخفی از تجهیزات دارویی از اسرائیل به امارات را پس از شیوع کرونا داده بود.

به نوشته این رسانه ها، کوهن همچنین بار‌ها با نمایندگانی از امارات، عربستان سعودی، قطر، اردن و مصر در سال‌های گذشته و به منظور تلاش‌های بلند مدت برای ساخت روابط با این کشور‌های حوزه خلیج فارس دیدار داشته است.

این در حالی است که این اقدام امارات واکنش‌هایی را از سوی نیرو‌های فلسطینی در پی داشت. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتقاد شدید از این مسأله، اقدام امارات را گامی بزدلانه و خنجری در پشت ملت فلسطین خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار