طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در قم آغاز شد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده تا مدل ۱۳۸۷ خبر داد.

ناوگان تاکسیرانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از شهرداری قم، امیر یزدی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ارائه خدمات مناسب به خانواده تاکسیرانی و نوسازی ناوگان برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان است.

او با ابراز تأسف از شرایط ایجادشده هنگام شیوع ویروس کرونا، افزود: با تصویب اعمال محدودیت‌های اجتماعی و لغو رفت‌وآمدها یکی از اقشار آسیب‌پذیر خانواده تاکسیرانی بوده است.

یزدی یکی از برنامه‌های شهرداری قم را نوسازی ناوگان تاکسیرانی دانست و تصریح کرد: متأسفانه با افزایش قیمت دلار از دو سال گذشته و بسته شدن سایت، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده نیمه‌تمام رها شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آغاز دوباره طرح نوسازی تاکسی‌ها تا مدل ۱۳۸۷ خبر داد و عنوان کرد: مالکین تاکسی‌های فرسوده تا مدل ۱۳۸۷ مشمول طرح نوسازی تاکسی‌ها شده و می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

او مهلت ثبت‌نام اولیه را تا پایان شهریورماه اعلام کرد و گفت: با توجه به بازگشایی سایت نوسازی برای ثبت‌نام اولیه تاکسی‌داران می‌توانند تا پایان شهریورماه به واحد نوسازی سازمان مراجعه کنند.

یزدی در پایان با امید ارائه خدماتی در شان خانواده تاکسیرانی، بیان کرد: با همه کمبودها و کاستی‌ها در تلاش هستیم خدمات مناسبی را به خانواده تاکسیرانی ارائه داده و در شرایط بحرانی شیوع کرونا و شرایط خاص اقتصادی همراه آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۳:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا یه گزارشی بابت تاکسی فرسوده تهیه بفرمایید من هنوز تاکسی پیکان دارم واز رده خارج هست
آخرین اخبار