ضرورت حمایت از تیم لیگ برتری هندبال فرازبام خاییز دهدشت

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از تیم لیگ برتری هندبال فرازبام خاییز دهدشت وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز، تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت را یکی از افتخارات استان دانست و گفت: حمایت از تنها تیم لیگ برتری وظیفه همه مسئولان و بخصوص استاندار است.
 
سردار خرمدل افزود: فرازبام متعلق به استان است و همه مسئولان در حمایت از این تیم برای درخشش در رده‌های ملی مسئول هستند.

او با اشاره به اینکه فرازبام در ۲ دوره حضور در لیگ برتر موفقیت‌های خوبی کسب کرده بیان کرد: در صورت حمایت همه جانبه این تیم در آینده افتخارات خوبی را برای استان کسب می‌کند.
 
خرمدل گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه‌های مختلف به خصوص ورزش دارای استعداد‌های درخشانی است که می‌طلبد مسئولان با حمایت زمینه توسعه استان را فراهم کند.
 
علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه نیز در این آیین با تاکید بر حمایت همه جانبه از این تیم گفت: برای ادامه روند روبه رشد فرازبام در لیگ برتر اعتبارات خوبی تخصیص داده می‌شود.

اتابک افزود: هزینه تیم داری با توجه به خصوصی بودن باشگاه هندبال فرازبام بسیار سخت و می‌طلبد از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و موفقیت هندبال در سطح استان به نحو احسن استفاده کرد.
 
حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت نیز در این آیین تلاش جهادی ورزشکاران هندبال فرازبام در رده‌های سنی مختلف را قابل تقدیر دانست و گفت: فرازبام با حضور خود در لیگ برتر توانست روحیه ورزش و نشاط اجتماعی را در بین جوانان تقویت کند.
 
حجت الاسلام وحدانی فر افزود: با توجه به سابقه تاریخی و دینی بلادشاپور حضور موفقیت امیز تیم هندبال این شهر در لیگ برتر می‌تواند نام و آوازه دوباره بلادشاپور را احیا و روند توسعه آن را شتاب بخشد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.