زردپوشان شیرازی در پی کسب امتیاز مقابل سپیدرود

فجری‌ها امیدوارند تیم انتهای جدولی سپیدرود رشت را در خانه اش شکست دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جوانی مدیر روابط عمومی فجر اظهار کرد: تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۳۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۶ مردادماه میهمان سپیدرود رشت خواهد بود.

فجری‌ها که در هفته ۳۳ پس از هفته‌ها ناکامی موفق به شکست ۴-یک نیروی زمینی تهران شدند حال با روحیه‌ای بهتر برای مقابل نماینده رشت قرار می‌گیرند.

از طرفی سپیدرود رشت که پیش از برگزاری بازی‌های هفته پایانی سقوطش به لیگ دسته ۲ قطعی شده تنها برای اعاده حیثیت و یک پایان خوش میزبان فجرشهید سپاسی شیراز خواهد بود.

تا پایان هفته ۳۳، زردپوشان شیرازی با ۱۰ برد، ۱۲ تساوی، ۱۱ شکست و ۴۲ امتیاز، جایگاه یازدهم را در اختیار دارد و سپیدرود رشت با هشت برد، شش تساوی، ۱۹ شکست و کسب ۳۰ امتیاز در رده هفدهم جای گرفته است.

سپیدرودی‌ها در هفته ۳۳ مقابل تیم رده پنجمی بادران تهران توفیقی نداشتند و با یک گل شکست خوردند تا سقوطشان به دسته پایینتر قطعی شود.

قضاوت دیدار سپیدرود رشت و فجر شهید سپاسی شیراز را شاهین یزدانی بر عهده دارد و کمک‌های او را در این مسابقه کوروش کریمی و محمود گوهری نژاد تشکیل می‌دهند.

زردپوشان شیرازی در دیدار رفت که ۲۱ آذرماه ۹۸ برگزار شد با ۳ گل امیرحسین صدقی، بابامحمدی و میلاد غریبی، سپیدرود رشت را از پیش رو برداشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار