ظرفیت بیمارستان اصلی کرونایی بوشهر تکمیل شد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ظرفیت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به عنوان بیمارستان اصلی کرونایی در استان تکمیل شده است که با این شرایط مجبور به استفاده از ظرفیت دیگر بیمارستان‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه آمار فوتی‌های ناشی از کرونا  از مرز ۴۰۰ نفر گذشته است، بیان کرد: یک نفر پنجشنبه، هفت نفر جمعه و سه نفر شنبه فوت شده‌اند که آزمایش کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۳۸ تا ۸۷ سال بوده‌اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند و اکنون ۳۱۶ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه اکنون ۱۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۸ نفر مبتلا به کرونا بودند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۹ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۷ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

او گفت: ظرفیت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به عنوان بیمارستان اصلی کرونایی در استان تکمیل شده است که با این شرایط مجبور به استفاده از ظرفیت دیگر بیمارستان‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و تنگستان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.