راه‌اندازی رزمایش مهر حسینی در فارس

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: رزمایش مهر حسینی برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد فارس راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رزمایش مهر حسینی، برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش در آستانه سال تحصیلی جدید را راه اندازی خواهیم کرد، گفت: ۲ میلیون غذای گرم و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی را در ایام ماه محرم و صفر توزیع خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه رسانه ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند، گفت: اعتقاد دارم رسانه‌ها بازوی توانا و چشم بینای مسئولان هستند و مدیری موفق است که بتواند از فضای رسانه‌ای بیشتر با هدف شناخت مسائل پیرامون حوزه کاری خود، استفاده کند.

بذرافشان با اشاره به اینکه در مرحله اول پویش همدلی در رزمایش «ایران همدلی»، کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس درخشید، افزود: در این مرحله یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

بذرافشان با اشاره به اینکه در مرحله اول همدلی و مواسات در کشور، ۲۸۰ بسته معیشتی توزیع شد، تاکید کرد: مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای هر یک از ایتام تحت پوشش از سوی بنیاد مستضعفان واریز شد که مجموع آن ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای افراد غیر تحت پوشش نیازمند واریز شد، افزود: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برای بیماران صعب العلاج در نظر گرفته شد.

او با اشاره به اینکه هشت میلیارد تومان وام قرض الحسنه کارگشایی برای افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد که در بحث کرونا آسیب دیده بودند، در نظر گرفته شد، افزود: مددجویان تغییر کار دادند و در کار تولید گان و ماسک فعالیت کردند.

بذرافشان با اشاره به اینکه گروه جهادی «فطرس» در یکی از مناطق جنوب شیراز فعالیت دارد، یادآور شد: مرحله دوم از عید سعید غدیر آغاز شد، اما فارس از عید سعید قربان آغاز کرد و ۸۰ هزار بسته معیشتی در روز عرفه توزیع شد.

او با اشاره به اینکه ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن از سوی بنیاد مستضعفان ابلاغ و توزیع می‌شود، تاکید کرد: پویش «نهضت احسان و تعاون» در قالب رزمایش «ایران همدلی» شکل گرفته که در ماه محرم و صفر فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اینکه رزمایش مهر حسینی، برای کمک به دانش آموز نیازمند تحت پوشش در آستانه سال تحصیلی جدید را راه اندازی خواهیم کرد، افزود: ۲۵ هزار دانش آموز نیازمند و چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو تحت پوشش این کمیته هستند.

او با اشاره به اینکه مسئله گوشی‌های هوشمند و تبلت را برای دانش آموزان تحت پوشش دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: لیست افراد محروم احصا شده و خیرین کمک کنند تا کسی از تحصیل محروم نماند چرا که اعتقاد دارم کسی از ایتام و افراد تحت پوشش نباید ترک تحصیل کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اینکه حال و هوای امداد فارس به خاطر خیران استان فارس است، تاکید کرد: یک هزار و ۵۰۰ مورد جهیزیه در رزمایش «شکوه کرامت» توزیع و یک هزار مسکن به مددجویان تقدیم شد.

او با اشاره به اینکه تفاهم نامه ۲ هزار جهیزیه برای نو عروسان تحت پوشش در بسته شده که کیفیت بهتر آن را در نظر قرار خواهیم داد، افزود: در بحث صدقات ۴۷ درصد رشد شاهد بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار