هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال؛

سایپا صفر - نفت‌ مسجد سلیمان صفر

دیدار تیم‌های سایپا و نفت‌ مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های سایپا و نفت‌ مسجدسلیمان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

ترکیب سایپا:

محمدحسین اکبرمنادی، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی دوست، محمدصادق بارانی، حسین کامیاب، رضا جعفری، مرتضی آقاخان، آرمان رمضانی

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

احمد گوهری، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی بابامحمدی، حسین ابراهیمی، مهدی زبیدی، میرهادی میرجوان

در ابتدای مسابقه از حسین ابراهیمی برای رسیدن به ٣٠٠ بازی در لیگ برتر توسط تیم نفت مسجد سلیمان تجلیل شد.

دقیقه ١٠: ضربه سر ارمان رمضانی با فاصله از کنار دروازه نفت مسجد سلیمان راهی اوت شد.

دقیقه ١۵: اولین خطر جدی با ارسال جلالی روی دروازه نفت ایجاد شد، ولی گوهری توپ را به آغوش کشید.

دقیقه ٣٠: دو صحنه با فاصله چند ثانیه‌ای روی دروازه دو تیم ایجاد شد. در صحنه اول بازیکنان سایپا اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و در صحنه دوم هم بازیکنان نفت که ضدحمله سریعی را آغاز کرده بودند، اعتقاد به خطای پشت محوطه جریمه و تمارض حریف داشتند.

دقیقه ۴۵: بازیکنان سایپا روی پرتاب اوت خالد شفیعی به شدت معتقد به برخورد توپ به دستان مدافع نفت بودند و این اعتراض‌ها باعث شد یکی از نیمکت نشینان سایپا نیز کارت زرد بگیرد.

ابراهیم صادقی مثل همیشه با فریاد‌های تمام نشدنی خود از کنار خط شاگردانش را راهنمایی می‌کند، ولی در سوی مقابل خبری از مهدی تارتار نیست و یکی از دستیاران‌های او کنار خط وظیفه گوشزد کردن نکات فنی به بازیکنان را عهده دار است.

مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان به چند خطای پشت سر هم که برای سایپا گرفته شد، معترض است، ولی کمک داور چهارم او را توصیه‌های خود مجبور به نشستن روی نیمکت کرد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

دقیقه ۴٨: برخورد مدافع و گلر نفت می‌رفت به یک گل به خودی تبدیل شود، ولی توپ با فاصله کمی راهی کرنر شد و دو بازیکن برای دقایقی مصدوم شدند.

دقیقه ۵٠: شوت صادق بارانی را به راحتی گوهری به آغوش کشید.

دقیقه ۵٣: ضربه سر سهرابیان پیش تاخته با فاصله کمی راهی اوت شد، ولی در موقعیت بسیار خوبی زده شد و می‌توانست گل اول بازی را آرمین با کمی دقت بیشتر رقم بزند.

دقیقه ۵۶: ارسال زمینی مدافع تیم فوتبال سایپا می‌رفت به گل اول بازی با ضربه آرمان قاسمی تبدیل شود که مدافع نفت زودتر رسید و توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵٧: ضربه بازیکن سایپا در دهانه دروازه زده که شد که توپ به تیرک عمودی برخورد کرد و بهترین موقعیت بازی از دست رفت.

دقیقه ۵٨: شوت سرکش بازیکن نفت با فاصله کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۵: شوت حسین ابراهیمی با واکنش منادی به محوطه جریمه بازگشت و در برگشت ضربه رضا جعفری بازیکن تعویضی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد تا بهترین موقعیت بازی برای تیم میهمان از دست برود.

دقیقه ٧٣: شوت معین عباسیان با فاصله، اما پرقدرت به اوت زده شد.

دقیقه ٨٢: شوت سهرابیان بی دقت بود و از فاصله یکی دو متری کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.

دقیقه ٨٩: داور در شرایطی تمارض بازیکن سایپا را گرفت و به او کارت نشان داد که موقعیت فوق العاده‌ای برای ضدحمله در اختیار نفت قرار داشت.

دقیقه ٢+٩٠: ضربه صادق بارانی با واکنش نصفه و نیمه گوهری راهی کرنر شد.

این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.