تلاش‌ها برای برگزاری مسابقات فوتبال در آذربایجان غربی ناکام ماند

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: تمام مسابقات لیگ برتر و دسته یک فوتبال این استان با هدف جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در سال ۹۹ لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسین نیرویار دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به اعتراض ورزشکاران و باشگاه‌ها به لغو مسابقات، تصمیم گیری در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته یک استان به تعویق افتاد.

نیرویار افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا هیات در نهایت تصمیم گرفت تمام مسابقات لیگ برتر و دسته یک فوتبال این استان را تا پایان سال ۹۹ لغو کند.

او ادامه داد:علاوه بر آن، برنامه‌های جمعی حوزه‌های ورزش و جوانان استان اعم از همایش‌ها، کارگاه‌ها و جلسات و تمرین‌های ورزشی نیز لغو شده ‌است.


بیشتر بخوانید


دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی تصریح کرد: متاسفانه بدلیل اینکه هزینه تست PCr زیاد است و تیم‌ها قادر به انجام این تست نیستند، برگزاری این مسابقات به تعویق انداخته شد.

نیرویار ادامه داد:قرار بود این مشکل توسط اداره کل ورزش و جوانان با مسولین نظام پزشکی حل شود، اما واقعا تیم‌های سطح استان قادر نیستند، هر ۱۵ روز برای ۳۰ نفر تست PCR  انجام دهند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.