پاشازاده:

با همه توانی که داشتیم در میدان حاضر شدیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت:داشته‌هایمان همین بود. با همه توانی که داشتیم در مقابل صنعت نفت آبادان میدان حاضر شدیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از سقوط تیمش به لیگ دسته یک فوتبال بیان کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم حمله می‌کردند؛ ما چاره‌ای جز حمله نداشتیم و تیم حریف هم در ضدحملات به ویژه در نیمه دوم بسیار خطرناک حاضر شد. پس از دریافت گل اول، فرصت‌های خوب گلزنی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم داشتیم، ولی در یک صحنه غافلگیر شدیم. بازیکن تعویضی‌مان به اشتباه توپ را به بازیکن حریف پاس داد و دلیل این ماجرا نیز هم‌رنگ بودن شورت و جوراب داوران با بازیکنان تیم ما بود که حریف را به گل دوم رساند.

او افزود: داشته‌هایمان همین بود و تیمی که مظلوم است و در ته جدول قرار دارد، چنین اشتباهاتی هم برای آن رخ می‌دهد و ریشه‌اش زده می‌شود. چنین اشتباهی وقتی ناظر داوری است و لباس دو تیم مشخص بوده واقعا چرا؟ نمی‌دانم.


بیشتر بخوانید


سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: پس از گل دوم نفت، دیگر هیچ چیز برای از دست دادن نداشتیم و حمله کردیم و توانستیم به گل هم برسیم، اما روی ضدحمله تیم حریف با بازیکنان تکنیکی خود توانست گل سوم را به ثمر برساند؛ تیم حریف به لحاظ خیلی از مسائل از تیم ما بهتر بود. بازیکنانم همه تلاش خود را کردند و ما به همه توانی که داشتیم در میدان حاضر شدیم.

پاشازاده ادامه داد: بازیکنان بسیاری از جمع ما جدا شدند و رفتند، بازیکنی مثل حسین مالکی را اگر در دو سه هفته قبلی می‌داشتم به طور قطع کیفیت کار تیم بسیار بهتر می‌شد؛ در همان ۱۵ دقیقه‌ای که از مالکی توانستم در زمین استفاده کنم بسیار موثر بازی کرد و به تیم کمک کرد.

او گفت: امیدوارم در بازی آینده مقابل استقلال در شهر خودمان بتوانیم بازی آبرومندانه‌ای داشته باشیم و بتوانیم ببریم یا این‌که حداقل یک بازی خوب داشته باشیم.

شاهین شهرداری بوشهر شامگاه شنبه(۲۵ مرداد) در یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال با نتیجه سه بر یک از میزبان خود صنعت نفت آبادان شکست خورد و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.