حمودی: فوتبال بانوان به کمک بیشتری نیاز دارد

بازیکن تیم شهرداری بم گفت: برخی از باشگاه‌ها در فوتبال بانوان نیاز به رسیدگی بیشتری دارند.

منا حمودی بازیکن تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمریناتم را در حال حاضر به همراه یکی از دوستانم در زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز انجام می‌دهم. تمرینات بدنسازی ام را هم به تازگی شروع کردم. تمرینات تیمی نسبت به تمرینات انفرادی فرق می‌کند و من دوست دارم در کنار تیم تمرین کنم.

او تصریح کرد: شهریور ماه تکلیف باشگاه‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص می‌شود. من از چند تیم برای بازی در فصل آینده پیشنهاد دارم، اما هنوز جوابی نداده ام، البته هنوز با تیم شهرداری بم قرارداد دارم.

حمودی افزود: فوتبال بانوان برای پیشرفت به کمک مسئولان نیاز دارد و باشگاه‌های پائین جدولی رسیدگی بیشتری می‌خواهند.

بازیکن تیم شهرداری بم در ادامه گفت: تمرکز من در حال حاضر فقط روی فوتبالم است. من از کودکی با برادرانم فوتبال بازی می‌کردم، در آن زمان سنم حدود ۹ یا ۱۰ سال بود. ۱۳ ساله بودم که فوتسال را شروع کردم و خیلی زود به مسابقات لیگ راه پیدا کردم و توانستم در تیم بزرگسالان بازی کنم. پس از آن فوتبال را شروع کردم، سال اول در تیم دلوار کشتی بوشهر بازی می‌کردم و پس از آن به تیم شهرداری بم پیوستم.

حمودی تصریح کرد: من به موسیقی علاقه زیادی دارم و قبل از مسابقات موسیقی گوش می‌دهم.

او افزود: جوانانی که دوست دارند به اهدافشان در فوتبال برسند باید این نکته را مدنظر داشته باشند که برای رسیدن به آرزو‌ها باید سخت تلاش کنند و در تمام سختی‌ها دست از تلاش بر ندارند، فشار زندگی همیشه وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.