منادی سفیدان در نطق میان دستور:

جهان نظاره‌گر خودباختگی امیر امارات است

نماینده تبریز گفت: جهان امروز نظاره‌گر خودباختگی و سر سپردگی محض امیر امارات در برقراری ارتباط با رژیم کودکش صهیونیستی است.

جهان نظاره‌گر خودباختگی امیر امارات استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منادی سفیدان نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در نطق میان دستور صحن علنی امروز با بیان اینکه جهان امروز نظاره‌گر خودباختگی و سر سپردگی محض امیر امارات در برقراری ارتباط با رژیم کودکش صهیونیستی است، گفت: دولت امارات به اسلام و اسلامیان خیانت کرده است؛ البته چند سال است که اسرائیل، امارات را لانه خود قرار داده و هرچه در یمن رخ می‌دهد و بمب‌های خوشه‌ای بر سر مسلمانان فرود می‌آورد، مدیریت می‌کند.

او ادامه داد: ما نمایندگان و ملت بزرگ ایران به تأسی از رهبر انقلاب، این جنایت امارات را علیه مسلمانان جهان در برقراری از رژیم منحوس اسرائیل محکوم می‌کنیم.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر اظهار کرد: دیروز در سازمان ملل و شورای امنیت شاهد شکست مفتضحانه آمریکا در صدور قطعنامه علیه ایران اسلامی بودیم و این آغاز سقوطی است که در چند ماه آینده با شکست ترامپ ‌قمارباز در انتخابات آمریکا، اولین زنگ آن به صدا در خواهد آمد.

منادی سفیدان خطاب به مردم گفت: می‌دانم شما در پی رفع گرانی، بیکاری، تورم و ایجاد توسعه عدالت و آزادی و حقوق شهروندی در حد اعلای آن، به نمایندگان اعتماد کردید؛ من و همکارانم با اعتمادی که به ما کردید، شبانه‌روز دغدغه داریم که ا‌ن‌شاءالله بتوانیم به آرزوهای خود و شما در رخت بربستن فقر، گرانی و تورم از کشور برسیم.

او تصریح کرد: تنها عامل مشکلات اقتصادی تحریم‌های ظالمانه غرب وحشی نیست، بلکه سوء مدیریت، نفوذ، بی‌برنامگی و هماهنگی نداشتن برخی مسئولان در داخل کشور تأثیرهای زیادی دارد. امروز در کنار مرگ بر آمریکا باید بر سر برخی مدیران ضعیف النفس، تنبل، دنیا پرست و اشرافیت گرا فریاد برآوریم؛ مسئولینی که خون به دل مردم کرده‌اند.

منادی سفیدان اظهار کرد: متأسفانه رشوه خواری، رانت خواری و سوء استفاده از موقعیت شغلی، قبحش را از دست داده است و حضور تعداد قابل توجهی از مسئولان رده بالای سیاسی و اقتصادی در پای میز محاکمه قوه قضاییه دلیلی بر این مدعاست.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: متأسفانه بخش مهمی از مسئولان ما در هر ثانیه آواز جدید سر می‌دهند و ملت را سرگردان می‌کنند و معلوم نیست که به کدام صراط مستقیم هستند.

او خطاب به نمایندگان بیان کرد: امروز ۸۲ روز از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و بدانید که قوانین دست و پا گیر، بی خاصیت و بسیار کهنه و غیر منقح پدر مملکت و ملت را در آورده است.

منادی سفیدان اظهار کرد: مجلس باید با همت مرکز پژوهش‌ها به سراغ بند بند این قوانین برود و آنها را به روز و منطبق با قوانین مدرن کشورهای پیشرفته با لحاظ صلاح کشور و دین قرار دهد تا از قافله ترقی و رشد و امروزی دنیا عقب نمانیم.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر همچنین به مسائل سیاسی، اقتصادی و فرصت‌های دیگر حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد. او همچنین یاد حاج فیروز زیرک کار، مداح اهل بیت(ع) را گرامی داشت.

منادی سفیدان اظهار کرد: هرچند در دوره قبلی بر خلاف انتخاب از سوی مردم شریف و اعلام تأیید از مراجع ذیصلاح، با بی عدالتی و بی مهری مجریان و ناظرین بی‌کفایت ناکارآمد حذف شدیم و حق من و مردم ضایع شد، اما از مردم به دلیل انتخاب بنده برای نمایندگی مجلس تشکر می‌کنم.

او گفت: از زحمات مجریان، ناظران و شورای نگهبان در این که با کمال دقت مانع تکرار فاجعه انتخاباتی دوره قبلی تبریز شدند و حق را به حقدار رساندند، تشکر می‌کنم.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه مجلس نماینده‌ای در ستاد ملی کرونا ندارد، گفت: از دولت می‌خواهیم که تمامی پروتکل‌ها را در خصوص کنکور به دقت رعایت کند، امکان تقلب با آوردن گوشی همراه در محل آزمون کنکور وجود دارد. لازم است در این امر دقت کافی داشته باشند

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار