اجرای ۱۰ هزار طرح محرومیت زدایی درسیستان و بلوچستان

۱۰ هزارطرح محرومیت زدایی امسال به همت بسیج سازندگی در مناطق مختلف سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ جعفری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان در نشست خبری مشترک قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (عج) گفت:درسالجاری ۱۰ هزار طرح در نظر گرفته شده که تاکنون سه هزار و ۲۱۲ طرح اجرا شده و مابقی هم تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

سرهنگ جعفری افزود: در سال گذشته نیز بالغ بر ده هزار و ۶۳۸ پروژه با اعتبار یکصد و هشتاد میلیارد تومان به همت مجموعه قرارگاه محرومیت زدایی درنقاط مختلف استان اجراشده است.

او  همچنین گفت: کمک‌های مومنانه در استان درقالب سه مرحله درحال انجام است که مرحله اول آن از عید قربان تا عید غدیر و مرحله دوم در دهه اول محرم و مرحله سوم در دهه آخر صفر انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان بابیان اینکه در مرحله اول این طرح ۱۴ هزار سبد کالا، ۱۵۰ سری جهیزیه، طبخ ۷۲ هزار پرس غذای گرم، توزیع دوهزار بسته بین عشایر، ۵ هزار جفت کفش، تولید و توزیع دوازده هزار ماسک و اقلام بهداشتی به همت نواحی مقاومت، سازمان بسیج سازندگی، نیروی زمینی سپاه، خیرین و گروه‌های جهادی در سطح استان انجام شده است گفت: مرحله دوم با حضور خوب گروه‌های جهادی از قبیل قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (عج) انجام‌خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.