کار تولید فیلم داستانی تب پنهان تا دو ماه دیگر به پایان می رسد

فیلم داستانی تب پنهان که داستان خانواده‌ای کرمانشاهی در شرایط شیوع کرونا را روایت می‌کند مراحل تولید خود را می‌گذراند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قدرت الله پورحاتمی کارگردان  فیلم داستانی تب پنهان با اشاره به شروع فیلم برداری این پروژه از ۱۰ روز پیش، گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد کارفیلمبرداری پیش رفته و به نظر می‌رسد ساخت این فیلم داستانی تا دو ماه دیگر به پایان برسد.

او افزود: "تب پنهان" روایت خانواده‌ای کرمانشاهی است که قرار است برای زیارت امام رضا (ع) راهی مشهد شوند که به دلیل شیوع کرونا این سفر میسر نمی‌شود و اتفاقاتی برای این خانواده رخ می‌دهد.

پورحاتمی با بیان اینکه ساخت این فیلم با همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه در حال انجام است، گفت: تلاش بر این است پخش این اثر از شبکه‌های سراسری صورت گیرد.

این کارگردان کرمانشاهی با بیان اینکه درکنار کارگردانی، نویسندگی این فیلم داستانی را هم برعهده دارد، گفت: تهیه کننده این اثر "آرزو حیدری"، فیلمبردار «علی حقیقی» و مدیر تولید «پوریا منصوری» هستند و «فرشته عزیزی»، «سمیه فرزامی» و «محسن باقری» به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

ریحانه طهماسبی، علی مهدوی، حمزه عظیمی، شهریار نوری، نگین فیض‌آقایی، شراره روح پرور، شیوا جاویدفر، لاوین جمشیدی، سعید صحرایی و روژین غلامی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
منبع ایسنا 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار