ارتفاعات افزر قیروکارزین در آتش می‌سوزد/درخواست بالگرد از پایگاه هوایی شهید دوران شیراز

آتش‌سوزی در ارتفاعات افزر شهرستان قیروکارزین که از شب گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و مراتع این منطقه در آتش می‌سوزد.

صمدنژاد مدیرکل منابع طبیعی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در رابطه با آخرین وضعیت حریق در ارتفاعات افزر شهرستان قیروکارزین، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی نیرو‌های امدادی اعم از سپاه، نیرو‌های بسیجی، مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد و منابع‌طبیعی در منطقه حادثه مستقر هستند.

او با اشاره به تلاش نیرو‌های امدادی برای مهار آتش در این منطقه، افزود: آتش‌سوزی که از شب گذشته آغاز شده بود با تلاش نیرو‌ها مهار شد، اما باز هم از عصر امروز به دلیل وزش باد، این آتش مجددا شعله‌ور شد و هم اکنون ۴۰ نیرو برای انجام عملیات اطفاء در منطقه حضور دارند.

صمدنژاد با بیان اینکه حجم آتش‌سوزی بالا است و منطقه مورد نظر صعب العبور است و در این رابطه از پایگاه هوایی شهید دروان شیراز درخواست بالگرد کرده‌ایم، ادامه داد: امیدوارم آتش‌سوزی در سریع‌ترین زمان مهار و کنترل شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس با بیان اینکه علت وقوع حریق در دست بررسی است، تصریح کرد: هنوز وسعت این آتش‌سوزی به صورت دقیق مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار