مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

بهسازی و ترمیم معابر شهرک صنعتی اردبیل شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با اختصاص اعتبارات عمرانی، بهسازی و ترمیم معابر شهرک صنعتی شماره یک اردبیل شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازید از پروژه بهسازی شهرک صنعتی شماره یک اردبیل گفت: با تخصیص اعتبارات مناسب عمرانی و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود معابر این شهرک صنعتی بهسازی و برای عبور و مرور واحد‌های صنعتی مناسب سازی و تسهیل شود.

او ادامه داد: با جذب ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی، بهسازی و آسفالت خیابان پنجم این شهرک در شرف اتمام بوده که با اختصاص و جذب اعتبارات مناسب تر، بهسازی معابر و خیابان‌های این شهرک ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل فرسودگی و نیاز به ترمیم معابر و تاسیسات شهرک صنعتی اردبیل یک را از مهمترین مشکلات این شهرک صنعتی برشمرد و تصریح کرد: به علت مستهلک شدن و فرسودگی معابر و تاسیسات شهرک صنعتی اردبیل یک، بهسازی آن در حد توان شرکت شهرک‌های صنعتی نبوده و به اعتبارات عمرانی نیاز دارد که با جذب این اعتبارات، روند بهسازی و تکمیل زیرساخت‌های این شهرک شتاب خواهد گرفت.

اهلی تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی را از مهمترین وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی برشمرد و افزود: تلاش می‌شود در سال جهش تولید و با تامین اعتبارات لازم، زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به نحو مطلوبی تامین گردد.

او ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل زیرساخت در شهرک‌های صنعتی، شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.