رزمایش اهدا خون بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت در ساوه برگزار شد.

 یدالله مظهر، مسئول کانون بسیجیان پیشکسوت ساوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، رزمایش اهدا خون بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت در ساوه برگزار شد.

مظهر با اشاره به ضرورت اهدا خون در کشور افزود: بسیجیان پیشکسوت به عنوان پیشگامان عرصه جهاد و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، همواره برای دفاع از ارزش‌های اسلامی آماده هستند.

او اضافه کرد: هدف از حضور بسیجیان و اهدا خون خود در پایگاه انتقال خون ساوه، برطرف کردن بخشی از نیاز خونی کشور است.

تجلیل آزادگان محلات از مدافعان سلامت

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، امام جمعه، ریاست بنیاد شهید و تعدادی از آزادگان شهرستان محلات، ضمن حضور در بیمارستان امام خمینی این شهرستان با اهدای شاخه‌های گل از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا، تجلیل کردند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون در موج دوم کرونا استان مرکزی در وضعیت قرمز است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.