زمین رایگان برای احداث مسکن ملی در اردبیل تأمین شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل گفت: در حال حاضر زمین رایگان برای احداث ۱۲۰ واحد مسکن ملی در اردبیل تأمین شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل امروز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر زمین رایگان برای احداث ۱۲۰ واحد مسکن ملی در اردبیل تأمین شده و برنامه‌ریزی شده تا راه و شهرسازی برنامه‌های خود را برای احداث این واحد‌ها آغاز کند.

او با اشاره به این که تعداد اندکی از متقاضیان نسبت به پرداخت هزینه اولیه اقدام کرده‌اند بیان کرد: در راستای حل مشکلات پیش‌رو برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم ساخت این مناطق را در مناطق کم‌برخوردار استان تسریع بخشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های راه و شهرسازی در اجرای این طرح نیز گفت: انتظار می‌رود با همکاری و تعامل دوسویه بتوانیم شرایط بهره‌مندی خانوار‌های نیازمند و واقعی مسکن را برآورده کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

سبحانی تصریح کرد: در راستای احداث مسکن برای نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه نیز برنامه‌ریزی شده که درصدد استفاده از ظرفیت خیران و کمک‌های دولتی هستیم و انتظار می‌رود در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات حمایتی و بلاعوض به سیل‌زدگان استان نیز اظهار کرد: در این زمینه براس ساخت واحد‌های مسکونی خسارت‌دیدگان تسهیلات ۵۵ میلیون تومانی و ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده و برای مرمت و بازسازی واحد‌ها نیز ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.