برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه خوارزمی البرز

مدیر کل خدمات آموزش، مرکز رفع نقص البرز دانشگاه خوارزمی گفت: آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در دانشگاه خوارزمی همزمان با سایر حوزه های استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دلنواز، مدیر کل خدمات آموزش، مرکز رفع نقص البرز دانشگاه خوارزمی با بیان این که آزمون سراسری  از روز سه شنبه ۲۸ مرداد ماه در محل ساختمان آموزش دایر خواهد بود، گفت: دانشگاه خوارزمی در ۷ حوزه امتحانی فرعی روزانه میزبان ۳۳۰۰ نفر از داوطلبان کنکور خواهد بود و در مجموع بیش از ۱۲ هزار نفر در این ایام در چهار حوزه آزمون خواهند داد.

 مدیر کل خدمات آموزش، مرکز رفع نقص البرز دانشگاه خوارزمی افزود: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و چیدمان صندلی های داوطلبان بر اساس فاصله های اعلام شده، از طرف سازمان سنجش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است.

دلنواز با اشاره به این که  در مجموع تعداد ۴۲ هزار نفر آمار کل داوطلبان کنکور سراسری در  البرز است گفت: این تعداد از داوطلبان در شهرستان های   از جمله ؛ اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد ،فردیس و کرج به رقابت خواهند پرداخت.

او افزود: داوطلبان از آوردن وسایل اضافی از قبیل کیف، موبایل،ماشین حساب و غیره  به حوزه امتحانی برای رعایت مسائل بهداشتی خودداری کنند.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.