آغاز ساخت واحد‌های مددجویی در آذربایجان شرقی

عملیات ساخت ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ساخت واحد‌های مددجویی در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان آذربایجان شرقی با مشارکت ۷۵ درصدی بهزیستی و ۲۵ درصدی قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد و قرار است در مدت حداکثر یک سال به مددجویان تحویل داده شود.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا در مراسم کلنگ زنی یکی از این واحد‌های مسکونی در روستای سهلان تبریز با تاکید بر اینکه مجموعه سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم برای خدمات رسانی به آحاد مردم همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: شیرینی این خدمات زمانی بیشتر می‌شود که محرومان و قشر مستضعف جامعه از آن برخوردار شوند.

سردار خرم، شان و جایگاه واقعی هر مسئول را در نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: خدمت به جامعه معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهاد‌های حمایتی جزو وظایف و رسالت‌های اصلی سپاه و بسیج است.

او سرعت، کیفیت و غیرانتفاعی بودن را از ویژگی‌های مهم و بارز طرح‌های در حال اجرای سپاه و بسیج سازندگی برشمرد.

صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه بین این اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه واحد‌های مسکونی فوق برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و نیز زنان سرپرست خانوار ساخته و منابع مالی آن توسط بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می‌شود.

مرحله نخست احداث مسکن مددجویان بهزیستی علاوه بر آذربایجان شرقی در استان‌های آذربایجان غربی، کرمان و فارس به تعداد ۳۰۰ واحد در قالب ۹۰۰ واحد زمین واگذارشده، از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.