مردم به سراهای فرهنگ مهربانی اعتماد دارند

مدیرعامل مجمع خیرین شهرسازو فرهنگ ساز شیراز گفت: از ابتدای شکل گیری این مجمع تاکنون ۵۲۰ هزار قلم کالا توسط خیراندیشان شیرازی به سرا‌های فرهنگ مهربانی اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبدالرضا دستغیب مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در مراسم تکریم و معارفه مسئولین سرای فرهنگ مهربانی شماره یک شیراز، گفت: دولت در مسیر واگذاری امور به مردم قدم‌های بلندتری بردارد چرا که هرجا کار‌ها به مردم سپرده شده است مردم به خوبی از عهده کار‌ها برآمده‌اند.

او با بیان اینکه بسیج نمونه بارز و شایسته سمن‌های موفق در کشور است، افزود: باید به مردم اعتماد کند چرا که مردم با ورود خود به مسائل اجتماعی و فرهنگی با کمترین هزینه به بیشترین میزان بهره‌وری دست یافته اند و خواهند یافت

به گفته دستغیب،  از ابتدای شکل گیری این مجمع تاکنون ۵۲۰ هزار قلم کالا اعم از البسه، لوازم منزل، کتاب، نوشت افزار، دارو و مواد غذایی و ... توسط خیراندیشان شیرازی به سرا‌های فرهنگ مهربانی اهدا شده است.

او تاکید کرد: توزیع این کمک‌ها با توجه به نیت اهدا کننده بین گروه‌های هدف توزیع شده است.

دستغیب افزود: سرا‌های فرهنگ مهربانی با نگاهی مردمی بصورت هیئت امنایی اداره می‌شود و مردم به سرا‌های فرهنگ مهربانی به واسطه نظارت‌های عالی خود اعتماد مضاعفی دارند.

دستغیب گفت: سرا‌های فرهنگ مهربانی مردمی و مردم توام با اعتماد به فعالیت‌های انجام شده نگاه می‌کنند.

گفتنی است در این مراسم از تلاش ها و خدمات شاهین حدادی مدیر سابق سرای فرهنگ مهربانی شماره یک شیراز تقدیر و سردار خلیل رحمتی مدیر به عنوان مدیر سرای فرهنگ مهربانی شماره یک معرفی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار