اختصاص اینترنت با تعرفه ویژه برای دانش‌آموزان مهابادی

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: برای دسترسی راحت‌تر دانش‌آموزان مهابادی در سال تحصیلی جدید اینترنت با پهنای باند مناسب و شرایط ویژه تعرفه مصرفی به کاربران شبکه شاد اختصاص داده شد.

شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: تاکنون ۴۳ درصد دانش‌آموزان این شهرستان در نرم‌افزار شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) عضو شده‌اند، که دولت برای دسترسی راحت‌تر دانش آموزان در سال تحصیلی جدید ترافیک مناسب برای شبکه شاد و شرایط ویژه تعرفه‌ای برای کاربران آن اختصاص داده است.

شاوله افزود: اهمیت مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های مجازی نرم‌افزار «شاد» همانند حضور آنان در کلاس‌های درس بوده و دانش‌آموزان باید برای ادامه آموزش خود در سال تحصیلی جاری در این نرم‌افزار ثبت‌نام کنند.

او ادامه داد: فعالیت مجازی دانش‌آموزان و معلمان در نرم‌افزار «شاد» به عنوان یک سند رصد می‌شود و در بدترین شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان دارد امتحانات پایان سال دانش‌آموزان در برخی مقاطع هم با استفاده از این نرم‌افزار برگزار شود.


بیشتر بخوانید


 

مدیر آموزش و پرورش مهاباد در خصوص مناطق روستایی فاقد اینترنت نیز گفت: با همکاری ستاد مقابله با کرونای این شهرستان در حال رایزنی در خصوص بهره‌مندی دانش‌آموزان ساکن در این مناطق برای تداوم آموزش هستیم.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.