کمک به دانش آموزان نیازمند جنوب بوشهر

طرح حمایت از فرزندان آسمانی برای کمک به دانش آموزان نیازمند جنوب استان بوشهر اجرا شد.

کمک به دانش آموزان نیازمند جنوب بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طرح حمایت از فرزندان آسمانی به همت پتروشیمی نوری و برای سومین سال پیاپی برای کمک به دانش آموزان یتیم ممتاز جامعه پیرامونی این مجتمع به اجرا درآمد.

۱۴۵ نفر دانش آموز یتیم ممتاز (شامل ۶۲ پسر و ۸۳ دختر) از شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر با هزینه‌ای بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اجرا می شود و حمایت‌های صورت گرفته برای فرزندان آسمانی (ایتام ممتاز) در این طرح، شامل ۶ حوزه پاداش تحصیلی و افتخارآفرینی، برگزاری آیین تجلیل، اهدای بسته‌های نوشت افزار، برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های تقویتی، خرید لباس مناسب، مشاوره تحصیلی و راهکار‌های زندگی سالم است که امسال برخی از این موارد با توجه به وضعیت کنونی بیماری کرونا، متناسب با شرایط پیشگیرانه انجام شده است.

مشارکت در طرح‌ کمک‌های مومنانه برای قشر کم بضاعت جامعه و خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های استان بوشهر از دیگر کارهای مجتمع پتروشیمی نوری در چند وقت اخیر بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.