بهره‌برداری از طرح توسعه محوطه مسجد جامع هشترود در هفته دولت

فرماندار هشترود گفت: طرح ساماندهی و توسعه محوطه مسجد جامع این شهرستان پس از ۲۵ سال و با تامین اعتبار از محل بازآفرینی شهری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در بازدید گروه فنی و عمرانی شهرستان از طرح‌های عمرانی گفت: برای تکمیل طرح توسعه محوطه مسجد جامع هشترود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مسجد جامع هشترود از آثار تاریخی شهرستان بوده و در بافت فرسوده قرار گرفته است و از زمان کلنگ زنی برای ساماندهی و احیای آن از سوی وزیر وقت مسکن و شهرسازی، ۲۵ سال می‌گذرد.

امینیان همچنین بر ساماندهی ورودی‌های شهر هشترود به ویژه مشکلات ورودی از سمت آزاد راه پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد و گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر باید با ارائه طرح‌های کارشناسی شده به بهترین شکل صورت گیرد.

او همچنین به پروژه خیابان ۲۴ متری دانشگاه هشترود نیز اشاره کرد و گفت: مشکل معارضین این خیابان پس از ۲۰ سال حل شده و این خیابان آماده بهره برداری است.

امینیان همچنین از افتتاح طرح سید دره سی با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرد در هفته دولت خبرداد.

او از آسفالت و جدول گذاری مسکن مهر خبرداد و گفت: این طرح نیز با پنج میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و مشکل ساکنان واحد‌های مسکونی مهر برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.