تهیه ملزومات تحصیلی، اولویت مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی، تهیه و توزیع ملزومات تحصیلی دانش آموزان را، اولویت مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان گفت: در این مرحله که هفتم محرم آغازمی شود، باتوجه به شروع سال تحصیلی جدید، برای دانش آموزان نیازمند و محروم استان وسایل مورد نیازشان جمع آوری و اهداء می‌شود.

او افزود: در حال حاضر ۲۱ هزار بسته توسط خیران مدرسه ساز، ۲ هزار بسته توسط خیران خارج از استان و ۴۳ هزار بسته توسط کمیته امداد امام تهیه شده است که به زودی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه انصاالرضا استان با اشاره به اینکه عشق و شور حسینی محور مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خواهد بود افزود: باتوجه به تهیه لیست جامع و کاملی از نیازمندان تا پایان هفته، امیدواریم همه افراد آسیب دیده از کرونا از کمک‌های این مرحله بهره‌مند شوند.

سردار قاسمی با اشاره به اجرای مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: جمع کمک‌های مردمی در این مرحله ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که در قالب هزار و ۶۳۲ کارت هدیه، ۱۵ هزار و ۲۰ بسته معیشتی، ۱۴ هزار و ۳۵۰ قرص نان، ۱۳۷ هزار و ۸۰۱ کیلوگرم گوشت، ۲۷۸ هزار و ۳۳۵ پرس غذای گرم، ۳۵۸ سری جهزیه و لوازم التحریر و پوشاک و کفش توزیع شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار