رئیس سازمان برنامه و بودجه:

۱۰۰ درصد اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص می‌یاید

محمد باقر نوبخت گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان اردبیل که در سال گذشته انجام گرفت، تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: برای این پروژه‌ها بر اساس اولویت اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل مصوب شده که تا پایان سال اعتبارات مصوب تخصیص می‌یاید.

او بیان کرد: به جز قطعات پایانی راه آهن، تمام پروژه‌ها و طرح‌های مصوب در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل تا پایان سال تکمیل می‌شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: با وجود محدویت‌های اعتباری تمام سهم مشخص شده در دولت برای تکمیل راه آهن اختصاص می‌یابد.

نوبخت افزود: عملیات اجرایی راه آهن بر اساس اعلام قبلی تا پایان دولت دوازدهم به پایان می‌رسد و تلاش دولت تامین منابع مورد نیاز این پروژه مهم است.

او گفت: اجرای راه آهن اردبیل تنها به مرکز استان ختم نمی‌شود و لایحه تعیین ردیف اعتباری برای اجرای راه آهن اردبیل به پارس آباد را نیز تا چند ماه دیگر به مجلس ارائه می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به اهداف سفر خود به استان افزود: تلاش می‌کنیم برای کاهش مشکلات مردم استان اقدامات لازم را انجام دهیم.

نوبخت صدور مجوز ماده ۲۳ برای تکمیل طرح ها‌ی استان را که در اختیار سازمان برنامه و بودجه است، از جمله مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی استان عنوان کرد.

او افزود: همچنین برنامه و بودجه تمامی مصوبات پروژه‌های ماده ۵۶ را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار