بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۸ مرداد؛

تغییر چهره متفاوت بازیگران با ماسک / عکس بازیگر نقش اصلی هم‌گناه در روزهای کرونایی

گزیده‌ای از پست‌ های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

هنرمندانبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

بهنام بانی خواننده محبوب پاپ کشورمان در آخرین پست صفحه اینستاگرامش از مخاطبان خواست تا آهنگ محبوب‌شان را ذکر کنند تا او در لایو اینستاگرام آن را اجرا کند.

"چه آهنگی رو دوست دارید لایو بخونم واستون؟
هر صبح یک فرصت است
برای جبرانِ آن‌چه که دیروز
حسرتش برایت ماند و
‌تلاش برای فردایی که
آرزویش را داری.
پس امروزت را دریاب
بی اندوهِ گذشته
و به اُمیدِ آینده...
عکس:رضا نورانی"

هنرمندان

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما در آستانه ماه محرم پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و به نوعی کاربران و مخاطبان صفحه‌اش را به پویش «هر خانه یک حسینیه» دعوت کرد.

هنرمندان

بهرام رادان بازیگر معروف سینما با انتشار عکس متفاوتی از خود صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد و نوشت: "سه‌شنبه‌تون خوش"

هنرمندان

نرگس آبیار نویسنده و کارگردان حرفه‌ای سینمای کشورمان عکس جدیدی از خود حین کار کردن در پشت صحنه یکی از کارهایش را در اینستاگرام منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

هنرمندان

مهدی پاکدل بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از فعالیت حرفه‌ای عوامل فیلم هم‌گناه نوشت:

"از روز اول که گروه همگناه دور هم، دفتر کارن فیلم جمع شدیم، از حس و انرژی تیم صد در صد مطمئن بودم که آخر و عاقبت‌مون به خیر میشه و پیش نگاه شما عزیزان شرمنده نمی‌شیم.
گروه همگناه فقط یک گروه فیلم‌سازی نبودن بلکه یک خانواده‌ هم‌دل و صمیمی بودن که تمام تلاش‌شونو برای بهتر بودن و خلاق بودن، انجام دادن.
از همین امروز دلم برای این خانواده‌ی نازنین تنگ شده.

مراقب خودتون باشین و حتما حتما ماسک بزنیم
عکس زمان فیلمبرداری که هنوز درگیر کرونا نبودیم برداشته شده"

تغییر چهره متفاوت بازیگران با ماسک ؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار