لیگ قهرمانان اروپا؛

بازی فوتبال پاری سن ژرمن و لایپزیگ/ فینالیست تازه وارد اروپا کدام تیم است؟

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و لایپزیگ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه و لایپزیگ آلمان امشب (سه شنبه) در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه دالوژ به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده بیرون کوئیپرز داور سرشناس هلندی است.

پاریسی‌ها پس از هزینه‌های فراوان بالاخره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند و تنها یک قدم تا فینالیست شدن فاصله دارند. این تیم تحت هدایت توماس توخل توانست در لیگ، جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه به مقام قهرمانی برسد و با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ویترین افتخارات این مربی آلمانی تکمیل می‌شود.

مشکل بزرگ تیم پاری سن ژرمن مصدومیت کیلور ناواس دروازه بان این تیم است. احتمالا نقطه ضعف بزرگ این تیم حضور سرخیو ریکو، جانشین ناواس در درون دروازه باشد باشد. به غیر از ناواس، مارکو وراتی و کورزاوا هم دیگر مصدومان پاریسی‌ها هستند.

بازی فوتبال پاری سن ژرمن و لایپزیگ/ فینالیست تازه وارد اروپا کدام تیم است؟

از طرفی دیگر ناگلزمن سرمربی ۳۳ ساله لایپزیگ به دنبال افتخار آفرینی در فوتبال اروپا است. تیم جوان لایپزیگ با برتری مقابل تیم‌های تاتنهام و اتلتیکو مادرید به نیمه نهایی رسیده است و می‌تواند با حذف پاری سن ژرمن شگفتی ساز این دوره از مسابقات شود.

ابراهیم کوناته و هارتمن مصدومان گاو‌های نر (لقب لایپزیگ) در این بازی هستند.

این ۲ تیم تنها در یک بازی دوستانه در سال ۲۰۱۴ به مصاف هم رفته اند که در آن بازی آلمانی‌ها با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسیده اند.

پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر خود صاحب ۴ پیروزی و یک تساوی شده و تیم لایپزیگ هم در ۵ بازی آخر خود صاحب ۳ پیروزی، یک تساوی و متحمل یک شکست شده است.

این ۲ تیم تا به حال فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده اند و امشب یک تیم جدید وارد لیست فینالیست‌های این رقابت‌ها خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار