سرهنگ خسروی در نشست خبری:

سومین کنگره بزرگداشت شهدای وزیر و کارمند برگزار می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت و معاونت عملیات بسیج ادارات از برگزاری سومین کنگره بزرگداشت شهدای وزیر و کارمند در یکم شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پاسدار رضا خسروی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت و معاونت عملیات بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت و بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها برگزار شد، گفت: امسال هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر با ایام سوگواری امام حسین (ع) مقارن شده است که امیدواریم کارمندان ما سیره امام حسین(ع) را سرلوحه اقدامات خود کنند.

وی ادامه داد: نخستین برنامه ما، برگزاری سومین کنگره بزرگداشت شهدای وزیر و کارمند  است که در ساعت ۹ صبح روز یکم شهریورماه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یکی از مسئولان دولتی برگزار می‌شود، قرار است به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در تشریح سایر برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: روز یکم شهریورماه از خانواده‌های شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و خانواده ۱۰ نفر از شهدای کارمند شاخص تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی بسیج ادارات تحقق دولت اسلامی است، افزود: جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی برای دومین سال پیاپی نیز چهارم شهریور به صورت مجازی با دعوت و تجلیل از کارمندان شاخص برگزار می‌شود برای این برنامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس مطالبی را ایراد خواهند کرد، علاوه بر این در مراسم مورد اشاره از تمبر یادبودی نیز رونمایی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری میز خدمت توسط بسیجیان ادارات و وزارتخانه‌ها هم از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار