فراخوان برنامه رویش و شکوفایی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در نظر دارد از ایده هسته‌های فناور دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه حمایت کند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، طی فراخوان برنامه رویش و شکوفایی در نظر دارد از ایده هسته‌های فناور دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه حمایت کند.

صاحبان ایده‌های فناور با قابلیت ایجاد کسب و کار با سطح آمدگی ۱ تا ۶ می‌توانند در قالب برنامه رویش و شکوفایی شرکت کنند. (برنامه رویش: TRL۱-۳ و برنامه شکوفایی: TRL ۴-۶)

زمان این فراخوان از ۲۲ مرداد تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ است و ثبت‌نام متقاضیان فقط به‌صورت آنلاین و از طریق وب‌گاه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به آدرس utstpark.ir/royesh_shokofaei و در بازه زمانی فراخوان اعلام شده انجام می‌شود و امکان بررسی درخواست‌های ایمیلی، کارتابلی و یا خارج از بازه زمانی مقرر وجود ندارد.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر ا ز این فراخوان با شماره ۴- ۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی‌های ۱۶۴ ،۱۵۴ و ۱۹۲ تماس حاصل کنند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ جهت پاسخگویی به سوالات پیش رو مبنی بر ثبت‌نام این فراخوان الزامی است تا علاقه‌مندان در وبینار رایگان آشنایی با برنامه‌های حمایتی مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار