تلاش‌های بهزیستی جهت اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش

جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : یکی از اهداف توانبخشی مبتنی بر جامعه کار آفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد دارای معلولیت ساکن در روستاهاست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های بهزیستی استان جهت اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش، گفت : یکی از اهداف توانبخشی مبتنی بر جامعه (cbr)، کار آفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد دارای معلولیت ساکن در روستاهاست که با بهره گیری از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید می‌توان به توانمندسازی این افراد کمک شایانی کرد.

او با اشاره به آموزش تسهیل گران روستایی همکار بهزیستی برای ارائه آموزش‌های لازم به مددجویان در روستاها، گفت : تسهیل گران سعی دارند با شناسایی مددجویان و نیازسنجی، آن‌ها را برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی نمایند.

محمدطاهر عظیمی معاون صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه از اعلام آمادگی برای همکاری بین بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید خبر داد و افزود: تسهیلات اعطایی اشتغال زایی به مددجویان بدون سود بوده و تلاش ما کمک به اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی استان میباشد.

او به فعالیت ۱۴ شعبه صندوق کارآفرینی امید در سطح استان اشاره کرد و گفت: در راستای ایجاد همکاری با بهزیستی هر کدام از دستگاه‌ها وظایف خاصی را بر اساس شیوه نامه ابلاغی برای خدمت هرچه بیشتر به مددجویان بر عهده دارند.

 اختیاری معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه بر انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید برای کشف استعداد‌های مددجویان دارای معلولیت در روستا و خودکفایی آن‌ها تاکید کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار