توزیع وسایل بهداشتی بین هیات های مذهبی

معاون عمرانی فرماندار ویژه آبادان گفت: وسایل بهداشتی با قیمت مصوب بین هیات‌های مذهبی که در سامانه بیرق ثبت‌نامه کنند، توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد طاهری معاون عمرانی فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه ماسک و مواد ضدعفونی با قیمت مصوب بین هیات‌های مذهبی که در سامانه بیرق ثبت‌نامه کنند، توزیع می‌شود افزود: با توجه به فراگیری بیماری کووید ۱۹، استفاده از ماسک در مراسم عزاداری حسینی اجباری است .

او برگزاری مراسم‌ عزاداری در حسینیه ها و مساجد با ارتفاع سقف کمتر از چهار متر را ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت: آموزش‌وپرورش و اداره ورزش و جوانان، فضای باز مدارس و ورزشگاه‌ها را در اختیار مساجد و حسینیه‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری قرار دهند.

فرماندار ویژه آبادان ضدعفونی محل برگزاری مراسم عزاداری حسینی از توسط شهرداری‌های آبادان، اروندکنار و چوئبده را خواستار شد و گفت: شهرداری‌ها علاوه بر سیاه پوش کردن محیط شهری نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام محرم اقدام کنند.

طاهری فعالیت استخرها و تالارهای جشن و عروسی در شهرستان آبادان را همچنان ممنوع اعلام کرد و افزود: جایگاه عرضه فرآوردهای نفتی ۴۰ درصد شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.