آنتونوف ۱۲۴ روسی؛ غول باری نظامی

آنتونوف ۱۲۴ روسی که به عنوان یکی از بزرگترین هواپیما‌های باری شناخته می شود، شکل و کاربرد نظامی دارد.

آنتونوف 124 روسی؛ هواپیماهای باری را بشناسیدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره غول پیکرهای پرنده یا همان هواپیماهای باربر، ابعاد حیرت انگیزی را برای دوستدارانشان به نمایش می گذارند. هیبتی که به هنگام پرواز مخاطب را با هیجان همراه می کند.
 
در این گزارش به بررسی یک نوع از این هواپیماهای باربر که در شرکت هواپیمایی آنتونوف ساخته و عرضه شده است می پردازیم.
 
شرکت هواپیمایی آنتونوف از هواپیما Antonov An-۱۲۴ Ruslan با بار بیش از ۲۵۰ تن از قابلیت‌های بی نظیر An-۲۲۵ Mriya بهره می‌برد.
 
آنتونوف ۱۲۴ روسی؛ هواپیما‌های باری را بشناسید
 
شرکت هواپیمایی حمل بار سنگین وزن آنتونف ایرلاینز موافقت کرده است که ترتیبات اختصاصی سه ساله خود را با Dreamlift ، نماینده عمومی فروش و خدمات عمومی آن (GSSA) خاتمه دهد. این قرارداد که در سال ۲۰۱۶ منعقد شده بود، تمام فعالیت‌های فروش در ناوگان هواپیمایی سنگین وزن آنتونوف آن-۱۲۴-۱۰۰s، An-۲۲۵، An-۲۲، An-۲۶ و An-۷۴ را شامل می‌شود و از پایان این ماه  متوقف می‌شود.
 
آنتونوف ۱۲۴ روسی؛ هواپیما‌های باری را بشناسید
 
 
آنتونوف ۱۲۴ روسی
مشخصات هواپیمای غول پیکر آنتونوف ۱۲۴ روسی
 
آنتونوف ۱۲۴ به عنوان یکی از هواپیماهای باری شناخته می شود که رکورد جا به جایی بار را شکسته است، مهمترین آن‌ها حمل محموله‌ای به وزن ۱۷۱هزار و ۲۱۹ کیلوگرم در ارتفاع ۱۰ هزار ۷۵۰ متر بوده است.
 
یکی از مهمترین کاربری های این هواپیما حمل تجهیزات نظامی چندین کشور عضو ناتو طی قرارداد‌های جداگانه‌ای با دو شرکت حمل و نقل هوایی ولگا، دنیپر روسیه و خطوط هوایی آنتونوف اکراین توسط ۱۷ فروند از این هواپیما‌ها است. کاربر اصلی این قرارداد ارتش فرانسه است و شرکت روسی در پی تنش فزاینده روسیه و غرب بر سر بحران اکراین و نقش روسیه در سوریه؛ در واکنش به تحریم‌های غرب، در پایان سال ۲۰۱۸ از این قرارداد خارج شد.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید خونساریان
۲۲:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
آفرین.
آخرین اخبار