سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پیدا شدن خانواده مفقود شده سراوانی در منطقه مرزی جالق سراوان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میر بهاءالدین سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: روز گذشته خبری مبنی بر مفقود شدن خانواده چهار نفره سراوانی در حوالی روستای مک سوخته این شهرستان به جمعیت هلال احمر سراوان ارائه شده که بلافاصله تیم امدادی این نهاد به محل حادثه اعزام شد.

او  ادامه داد: براساس گزارش‌های رسیده ساعت هشت صبح دیروز این افراد به علت بروز نقص فنی در خودرو و عدم توانایی رفع مشکل آن در حوالی شهرستان سراوان خودرو را ترک و پیاده به سمت روستا به حرکت ادامه می‌دهند که مسیر را اشتباه پیموده و مفقود شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پس از گذشت چندین ساعت تلاش برای یافتن مسیر اصلی حوالی ساعت ۲۰ بستگان این خانواده با جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان تماس و خبر مفقود شدن آن‌ها را اعلام و درخواست کمک کردند.

او  افزود: بلافاصله یک تیم امداد و نجات با چهار نفر نجاتگر و یک نفر از کارکنان به همراه یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر سراوان به منطقه اعزام و پس از جستجوی چندین ساعته در اطراف روستای مک سوخته آنان را پیدا کردند.

میربهاءالدین گفت: مفقودان یک مرد ۴۳ ساله و ۲ خانم ۳۴ و ۶۰ ساله به همراه کودک سه ساله بودند که خوشبختانه همگی سالم هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار