بهره مندی خانوارهای مددجو از معاضدت حقوقی

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گهواره گفت: امسال ۱۷ خانوار از مددجویان تحت حمایت از مشاوره و معاضدت حقوقی و تخفیف هزینه دادرسی بهره‌مندشدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛قدمی رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گهواره  با بیان اینکه  امسال  ۱۷ خانوار از مددجویان تحت حمایت از مشاوره و معاضدت حقوقی و تخفیف هزینه دادرسی بهره‌مند شدند گفت: با صدور معرفی نامه‌های معاضدت حقوقی و مشاوره‌ای خانوار‌های مددجو از پرداخت مبلغ ۱۷ میلیون ریال از هزینه‌های دادرسی معاف شدند.

او ابراز امیدواری کرد: با همکاری و مشاوره کاربردی و راهبردی حقوقدانان و وکلای نیکوکار و باهماهنگی و همراهی امور حقوقی استان بتوانیم به مددجویان و نیازمندان بیش از پیش خدمات حقوقی ارائه کنیم.

قدمی گفت: امسال برای ۲۶ نفر از نوعروسان کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های آئین همسرداری، مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی، بهداشت روح و روان و چالش‌ها و آسیب‌های نو پدید برگزار شده است.

او ادامه داد:همچنین در زمینه‌های؛ راهنمایی و مشاوره شغلی برای مددجویان و معرفی آنان به واحداشتغال، راهنمایی ومشاوره تحصیلی ،ارائه روش‌های صحیح ونوین مطالعه و کلاس‌های بهداشت فردی و گروهی در زمینه بیماری کرونا و رعایت اصول بهداشتی درخانه و خانواده برگزار شده است.

قدمی به   راه اندازی  گروه های فضای مجازی  برای دانش آموزان پشت کنکور گفت: گروه دانشجویان و گروه  عروج اندیشه  مطالب تربیتی و تحصیلی و مسائل اجتماعی و فرهنگی از بستر فضای مجازی در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار