رئیس سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد:

انجام ۷ عملیات اطفای حریق طی یک شبانه روز در اهواز

قنبری تعداد عملیات‌های اطفای حریق طی یک شبانه روز در کلانشهر اهواز را ۷ مورد اعلام کرد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی شبانه روز گذشته، ۲۹ مرداد ماه ۷ عملیات اطفای حریق در این کلانشهر با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او در تشریح عملیات‌های اطفای حریق انجام شده در اهواز بیان داشت: در ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه عین ۲ اطلاع رسانی شد و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان مهار گردید.

قنبری به وقوع حادثه آتش سوزی دیگری در یک باب مغازه تجاری در ساعت ۷ و یک دقیقه در منطقه پردیس خیابان گلبهار به علت اتصال برق کولر اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از بروز خسارت جلوگیری کردند. همچنین شعله‌های حریق منزل مسکونی در منطقه پردیس یک، خیابان شبنم ۶، در ساعت ۷ و ۲ دقیقه به علت اتصال جعبه تقسیم در سالن پذیرایی مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی خودرو پراید در ساعت ۸ و ۴۸ دقیقه به علت اتصال برق سیستم صوتی در منطقه امانیه و مهار آن با سرعت عمل آتش نشانان، افزود: همچنین یک ساختمان متروکه مملو از زباله در منطقه نادری خیابان فرهنگ بین کیوان و مسلم در ساعت ۱۱ و ۴۸ دقیقه دچار آتش سوزی شده بود و حریق منزل مسکونی در جثانیه کوچک خیابان شهید لویمی ساعت ۱۲ و ۳۱ دقیقه و حریق کانکس در منطقه گلستان خیابان خرداد ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.