افتتاح بازار کاشی و سرامیک ایران در قطب کاشی و سرامیک کشور

مدیرعامل بازار سرامیک ایران از افتتاح فاز اول بازار کاشی و سرامیک ایران در شهرستان میبد خبر داد.

افتتاح بازار کاشی و سرامیک ایران در میبدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مرتضی صفدری زاده مدیرعامل بازار سرامیک ایران گفت: فاز اول این مجموعه شامل بخش اداری و غرفه‌های کاشی و سرامیک است که در شهرستان میبد به‌عنوان قطب تولید کاشی و سرامیک کشور می‌تواند میزبان تجار و بازرگانانی باشد که در توسعه بازار کاشی و سرامیک ایران فعالیت دارند.

او افزود: مستقر شدن تمام فعالیت‌های مرتبط با صنعت کاشی و سرامیک ازجمله فروش محصولات، تأمین مواد اولیه و دفاتر فروش مواد معدنی و صنایع وابسته ازجمله لعاب سازی و قالب‌سازی در این مجموعه، علاوه بر موثر بودن درکم کردن هزینه‌ها بر قیمت تمام‌شده می‌تواند راهگشایی برای توسعه بازار‌های داخلی و بین‌المللی صنعت کاشی و سرامیک کشور باشد.

صفدری زاده اضافه کرد: این مجموعه در سه‌طبقه مجزا در زیربنایی ۳۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع با ۱۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از محل بخش خصوصی تکمیل و افتتاح شد.

او با بیان اینکه تاکنون در فاز اول ۱۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: برای تکمیل این مجموعه و فاز دوم ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

صفدری زاده افزود: با استقرار ۲۸ واحد تولیدی سالانه ۱۸۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک در شهرستان میبد تولید می‌شود که با راه‌اندازی واحد‌های جدید طرح توسعه، این عدد به ۲۸۰ میلیون مترمربع می‌رسد.

مدیرعامل بازار سرامیک ایران بیان کرد: در حال حاضر هفت هزار نفر به‌صورت مستقیم و ۱۲ هزار نفر غیرمستقیم در صنعت کاشی و سرامیک شهرستان میبد فعالیت دارند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار