توزیع ۵۰۰ بن حمایتی، ویژه سلامت عزادارن حسینی

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا  تعداد ۵۰۰ بن یک میلیون ریالی از سوی شهرداری اصفهان ویژه تهیه اقلام بهداشتی به هیئت‌های مذهبی اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی رشیدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت:مدیریت شهری اصفهان هرساله با شروع ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع)، تمهیدات و فضا‌های حمایتی ویژه‌ای برای هیئت‌های مذهبی در سطح شهر فراهم می‌کند تا در کنار عزاداران حسینی به برگزاری هر چه باشکوه‌تر و بهتر این آیین مذهبی و هویتی کمک کند.

او  ضمن قدردانی از کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت شورای شهر افزود: امسال با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم بر این شد که با حمایت شهرداری اصفهان، کمیسیون اجتماعی و کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی به ویژه معاونت بهداشت استان اصفهان، بسته‌های حمایت از سلامت عزاداران حسینی به آن‌ها اهدا شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: مبلغ ۵ میلیارد ریال در قالب ۵۰۰ بن یک میلیون ریالی از سوی شهرداری اصفهان به منظور تهیه اقلام بهداشتی به هیئت‌ها اختصاص داده شده که هر هیئت به واسطه معرفی سازمان تبلیغات اسلامی حداقل ۵ بن یک میلیون ریالی دریافت می‌کند.

مرتضی رشیدی تصریح کرد: طبق فرآیند تعریف شده هر هیئت با مراجعه به نمایشگاهی با عنوان "هم عرض ارادت هم حفظ سلامت" که به همت معاونت بهداشت استان اصفهان مهیا شده، برای خرید ماسک، شیر‌های پدالی، مواد ضدعفونی و بهداشتی اقدام می‌کند.

او بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم در جامعه و عزاداری خاص، امسال فضا و رنگ و بوی شهری برای ایام محرم پررنگ‌تر از سال گذشته است و تمام گالری‌های شهروندی شهر به ایام عزاداری سید الشهدا اختصاص داده شده و معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای این ایام رویداد‌هایی مختلفی در دل محلات و مناطق مختلف شهری برنامه ریزی کرده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه "هم عرض ارادت هم حفظ سلامت"، ۳۰ مرداد از ساعت ۱۷ الی ۲۱ و ۳۱ مرداد و یکم شهریور از ساعت ۹ الی ۲۱ در خدمت رسانی به هیئت‌های مذهبی حاضر است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.