کانون‌های فرهنگی دانشگاه چمران اهواز در جشنواره ملی رویش خوش درخشید

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: کانون‌های فرهنگی این دانشگاه در جشنواره ملی رویش رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحیم هوشمندمعاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه‌ها سالانه در حوزه فرهنگی جشنواره رویش برگزار می‌کنند که در آن فعالیت‌های یک ساله کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی معاونت‌های فرهنگی در معرض دید دانشجویان قرار می‌گیرد 

او بیان داشت: جشنواره ملی رویش نیز از ۲۵ تا ۲۷ مرداد ۹۹ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و کانون‌های تئاتر، ایران‌شناسی، گردشگری و هلال احمر از دانشگاه ما توانستند رتبه‌های برتر ملی را کسب کنند.

هوشمند تصریح کرد: نمایش تکه‌های سنگین سرب و  آرش امسال توانستند در جشنواره ملی رویش به عنوان نمایش‌های برتر شناخته شوند. در بخش غیررقابتی نیز دبیران کانون‌های هلال احمر و ایران‌شناسی و گردشگری به عنوان چهره‌های موفق ملی معرفی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: فعالیت معاونت فرهنگی در کانون‌ها، انجمن‌های علمی و نشریات باعث افزایش مهارت دانشجو می‌شود. دانشجویانی که فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارند، افراد موفق‌تری خواهند بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.